"Seminář mi pomohl
v odhalení mých chyb při komunikaci. Je to pro mě vodítko při mé práci, ukázka situací a řešení těchto situací. Vzhledem k tomu, že se veletrhů účastním často, tak velkou inspirací je nyní pro mne, jak jednat i s mírně nepříjemnými lidmi. Doufám, že všechny své poznatky uplatním při nejbližším veletrhu."
Příprava na výstavu nebo veletrh |
- Připadá vám účast na veletrhu zbytečná?
- Nejste si jistí, jak na veletrhu oslovit zákazníky?
- Chcete ze své účasti na veletrhu vytěžit více?
Na tomto semináři se dozvíte, co dělat, aby vaše účast na veletrhu měla smysl. Naučíte se, jak správně oslovit návštěvníky veletrhu
a jak s nimi vést případný rozhovor.
Co absolvováním semináře získáte?
Komu je seminář určen?
Jak seminář probíhá?
Délka semináře: 1 den
- Budete mít informace o tom, jak efektivně uspořádat stánek, aby byl co nejatraktivnější pro kolemjdoucí zákazníky.
- Naučíte se, jak na základě několika otázek rozpoznat potenciálního zákazníka
a jak s ním přirozeně navázat komunikaci. - Nacvičíte si postup, jak v co nejkratším čase získat kontakty na potenciální zákazníky
a jak zjistit jejich konkrétní potřeby, abyste mohli sestavit cenovou nabídku. - Poznáte, kterým zákazníkům se věnovat přímo u stánku a se kterými si domluvit schůzku po ukončení veletrhu.
- Naučíte se, jak ukončit hovor se zákazníky, kteří zájem o koupi jen předstírají.
- Budete mít přehled o tom, jaké informace na veletrhu získávat a jak s nimi dále pracovat.
Komu je seminář určen?
Vedoucím pracovníkům, obchodním zástupcům, majitelům firem nebo technickým pracovníkům, kteří se chystají zúčastnit se veletrhu jako vystavovatelé.
Jak seminář probíhá?
- Nejdříve se dozvíte, jaký účel by měla mít vaše účast na veletrhu a co byste měli
z veletrhu získat. Dále se naučíte správně odhadnout náladu a rozpoložení člověka, abyste s ním dokázali vhodně komunikovat. Poté se naučíte konkrétní postupy, jak oslovit účastníky veletrhu, jak s nimi vést rozhovor, jaké informace od nich zjistit a co dělat, abyste naopak s některými návštěvníky neztráceli tolik času. Podstatná část semináře je věnována nácviku praktických situací ve dvojicích, který vede zkušený lektor. Takto získáte správné návyky, jak dané situace řešit nebo jak se v nich správně zachovat. - Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit bezprostředním požadavkům účastníků.
Délka semináře: 1 den
Hodnocení semináře:
Jana Habartová
"Získal jsem konkrétní postup při oslovování zákazníka, což vede ke zvýšení prodeje. Dále, jak se chovat vůči zákazníkovi
a mimo jiné zkušenosti
v obchodních dovednostech."
Luboš Přibyl