Kurzy, které Vám změní život
Zobrazit menu

Příprava na výstavu nebo veletrh

  • Připadá vám účast na veletrhu zbytečná?
  • Nejste si jistí, jak na veletrhu oslovit zákazníky?
  • Chcete ze své účasti na veletrhu vytěžit více?

Na tomto semináři se dozvíte, co dělat, aby vaše účast na veletrhu měla smysl. Naučíte se, jak správně oslovit návštěvníky veletrhu
a jak s nimi vést případný rozhovor.



Co absolvováním semináře získáte?

  • Budete mít informace o tom, jak efektivně uspořádat stánek, aby byl co nejatraktivnější pro kolemjdoucí zákazníky.
  • Naučíte se, jak na základě několika otázek rozpoznat potenciálního zákazníka
    a jak s ním přirozeně navázat komunikaci.
  • Nacvičíte si postup, jak v co nejkratším čase získat kontakty na potenciální zákazníky
    a jak zjistit jejich konkrétní potřeby, abyste mohli sestavit cenovou nabídku.
  • Poznáte, kterým zákazníkům se věnovat přímo u stánku a se kterými si domluvit schůzku po ukončení veletrhu.
Více...
  • Naučíte se, jak ukončit hovor se zákazníky, kteří zájem o koupi jen předstírají.
  • Budete mít přehled o tom, jaké informace na veletrhu získávat a jak s nimi dále pracovat.


Komu je seminář určen?


Vedoucím pracovníkům, obchodním zástupcům, majitelům firem nebo technickým pracovníkům, kteří se chystají zúčastnit se veletrhu jako vystavovatelé.


Jak seminář probíhá?

  • Nejdříve se dozvíte, jaký účel by měla mít vaše účast na veletrhu a co byste měli
    z veletrhu získat. Dále se naučíte správně odhadnout náladu a rozpoložení člověka, abyste s ním dokázali vhodně komunikovat. Poté se naučíte konkrétní postupy, jak oslovit účastníky veletrhu, jak s nimi vést rozhovor, jaké informace od nich zjistit a co dělat, abyste naopak s některými návštěvníky neztráceli tolik času. Podstatná část semináře je věnována nácviku praktických situací ve dvojicích, který vede zkušený lektor. Takto získáte správné návyky, jak dané situace řešit nebo jak se v nich správně zachovat.
  • Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit bezprostředním požadavkům účastníků.

Délka semináře:
1 den





Hodnocení semináře:

"Seminář mi pomohl
v odhalení mých chyb při komunikaci. Je to pro mě vodítko při mé práci, ukázka situací a řešení těchto situací. Vzhledem k tomu, že se veletrhů účastním často, tak velkou inspirací je nyní pro mne, jak jednat i s mírně nepříjemnými lidmi. Doufám, že všechny své poznatky uplatním při nejbližším veletrhu."

Jana Habartová

"Získal jsem konkrétní postup při oslovování zákazníka, což vede ke zvýšení prodeje. Dále, jak se chovat vůči zákazníkovi
a mimo jiné zkušenosti
v obchodních dovednostech."

Luboš Přibyl

Poptejte kurz / seminář / workshop:

Název*: 
Firma: 
Jméno a příjmení*: 
Telefon: 
E-mail*: 
Vaše zpráva pro nás: