"Tento seminář mě naučil lépe komunikovat se zákazníkem, naladit se na stejnou vlnovou délku
a rozpoznat své emoce. Velmi dobrým tréninkem jsem si vylepšil potvrzování
a zajímavou formou se člověk dozvěděl, jak co nejlépe uspět. Především
u zákazníků, kde dříve by to již každý vzdal. Je určitě velkým přínosem pro obchodníka a nejen pro obchodování, ale i do vlastního života."
Neuvěřitelný prodejní seminář |
- Tlačí vás zákazníci k příliš velkým slevám?
- Musíte se hodně snažit, abyste nějakou zakázku získali?
- Úspěšnost vašich obchodních jednání není příliš vysoká?
- Nebaví vás poslouchat stále ty samé výmluvy, proč si to zákazníci od vás nemůžou koupit?
Získejte dovednosti, jak obchodovat lépe. Obchodníkem se nemusíte narodit, dobrým obchodníkem se můžete stát i Vy!
Absolvujte seminář, na kterém se naučíte, jak KLÍČOVÉ OKAMŽIKY obchodního případu řešit JINAK nebo LÉPE.
- Klíčové principy a zásady, které je dobré znát a používat.
- Přesné pořadí kroků, které musíte udělat, když chcete něco prodat.
- Detailní postup na řešení důležitých situací, ve kterých můžete ztratit rozpracovaný obchod. Zákazníci v nich obvykle říkají:
"Mě se ta vaše nabídka zdá drahá..."
"Mám lepší nabídku od konkurence"
"Já to proberu s kolegou... a pak se Vám ozvu..."
"Jakou mi dáte slevu?"
"Nechám si to projít hlavou..."
... a řada dalších, podobných situací. - Jakých chyb se obchodníci dopouštějí, díky kterým ztratí obchod.
Co absolvováním semináře získáte?
- Dovednosti, pomocí kterých zvýšíte úspěšnost vašich obchodních jednání.
- Návody a vychytávky, jak řešit důležité situace, které rozhodují o tom, jestli u zákazníka uspějete či nikoli.
- Větší porozumění chování zákazníků a tomu, proč jste někdy neprodali.
Komu je seminář určen?
Obchodním zástupcům, obchodně – technickým poradcům a vedoucím pracovníkům, kteří se věnují obchodu.
Jak seminář probíhá?
- Nejdříve se dozvíte nezbytnou teorii, která se týká kontaktu se zákazníkem
a jednotlivých fází obchodního případu. V další části se budete učit řešit nejčastější situace, které při prodeji nastávají. - Podstatnou částí semináře jsou praktické nácviky různých situací, ve kterých získáte správné návyky, jak tyto situace řešit nebo jak se správně zachovat. Tyto nácviky budete provádět s další osobou pod dohledem lektora. Této praktické části kurzu je věnováno 50 – 60 % času.
- Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit bezprostředním požadavkům účastníků.
- Každý účastník obdrží materiály, ve kterých jsou nejdůležitější údaje popsány a graficky znázorněny.
Délka semináře: 2 dny
Cena semináře: 9 900,-Kč bez DPH
Chci se přihlásit
"Jsem překvapená, kolik nových a užitečných informací jsem se zde dozvěděla. Na to, co jsem považovala za překážku, se nyní těším. A věřím v dobrý výsledek a spoustu nových uzavřených kontraktů."
"Pro mne byl tento seminář velkým přínosem. Vzhledem k mým předchozím nízkým zkušenostem cítím, že vydat se cestou mé profesionální práce v duchu tohoto semináře bude přínosem
k efektivním činnostem.
Z psychologického hlediska je rovněž pro mne obrovským přínosem. Určitě mi pomůže lépe rozeznávat stavy lidí a tedy lépe jim pomáhat."