Komunikační dovednosti |
Víte, jak správně začít, vést a ukončit rozhovor? Dokážete s nadhledem někoho přesvědčit? Dělají vaši zaměstnanci vždy to, co jim nařídíte? Víte, proč je významné pracovat s emocemi v průběhu komunikace?
Naučíme vás vést a kontrolovat komunikaci pro pracovní, společenské i další účely. Rovněž si osvojíte, jak efektivně zvládat konflikty v průběhu dialogu, jak přirozeně prosadit svůj názor nebo naopak, jak s plným porozuměním naslouchat druhým lidem.
Vyberte si kurz nebo seminář z této nabídky:
Zvyšíte svoji jistotu při komunikaci tváří v tvář
a naučíte se, jak řídit rozhovor.
Naučíte se komunikovat s více lidmi najednou a jak zvládat lidi tak, aby udělali přesně to, co potřebujete.
Zobrazit kurzDozvíte se, jak efektivně komunikovat se zákazníky, dodavateli a partnery.
Zobrazit přednáškuDozvíte se, jak řešit
a předcházet zbytečným rozladěním, hádkám
a nepříjemným situacím.
Naučíte se, jak položit otázky
a jak získané odpovědi následně vyhodnotit.
Naučíte se řešit nejčastější situace, které při prodeji vašich služeb nastávají.
Zobrazit seminářNevadí, je nám jasné, že nabídka nemusí vždy odpovídat vašim představám. Velmi rádi vám pomůže navrhnout optimální řešení.
Prosím, proto neváhejte a využijte některou z následujících variant:
Vyplňte prosím dotazník a my vám provedeme analýzu fungování firmy. Na základě vyhodnocení této analýzy, které s Vámi provedeme osobně, Vám doporučíme, odkud začít firmu zlepšovat, koho a v čem vyškolit, případně co můžete zvládnout svými silami a podobně.
Začni zde… a my se vám pokusíme navhnout vhodné řešení. Vyzkoušejte si nás, jak umíme reagovat na Vaše požadavky a zároveň vzít v potaz Vaši situaci.
Začni zdePokud stále ještě nevíte nebo váháte, inspirujte se lidmi, kteří již nějaké služby u nás absolvovali. Před časem byli v podobné situaci, v jaké jste teď vy – podívejte se tedy, co jim absolvování služeb přineslo.